Je bent nog niet aangemeld.

Meld je aan om jouw profiel te bekijken.

Wachtwoord vergeten? Wachtwoord resetten.

Nog geen account? Registreer hier

Registreren bij Salvator.

Vul jouw gegevens in om een account aan te maken.

Let op: Had u een account op onze vorige website?
Gelieve dan opnieuw één aan te maken.

Menu

Winkelmandje.

Wetenschappen | Management

Let's go social

Sofie Smolders

€ 24,95

€ 24,95

Beschikbaar

Binnenkort beschikbaar

Momenteel niet leverbaar

Momenteel niet leverbaar

Leveringsdatum onbekend

Niet meer beschikbaar

Bestelbaar

Toevoegen aan winkelmandje

Het gebruik van sociale media in België neemt elk jaar toe, en nu meer dan ooit komen we via sociale netwerken dichter bij elkaar. Gebruikers snakken naar verbinding, verhalen en merken met een sterke boodschap.
Elk jaar stijgt ook het aantal euro’s dat ondernemingen spenderen op sociale media met 19% en in 2020 kwamen er 20.000
nieuwe webshops bij in ons land. Starters, winkels, ondernemingen en organisaties vinden steeds meer de weg naar digitaal.
Hoe begin je aan het bouwen van een authentiek merk op sociale media? Hoe weet je welke boodschap op welk netwerk en voor welke doelgroep werkt? En vooral, hoe kan je het onstuimige landschap doorgronden?
Met Let’s go social werk je dagelijks aan een leuke, korte opdracht – om op die manier na 25 dagen van #zerotohero te
gaan op sociale media. Het belangrijkste is dat je de held wordt van je eigen verhaal en dat je zal durven delen. Samen leggen we de grondlaag voor jouw sociaal merk, verhaal en campagnes.
Heb je al socialemedia-activiteiten? Geen probleem – integendeel! Dat is een prima startpunt om tijdens de opdrachten te
reflecteren over je huidige gebruik, met het oog op vernieuwing.
Deze challenge wordt ondersteund door een behapbare theoretische context en allerhande tools en contenttips om
doelbewust en authentiek te blijven shinen op sociale media. Dat alles gecombineerd met een hoge feel good factor en de
inspirerende verhalen van ondernemers

Omschrijving

Het gebruik van sociale media in België neemt elk jaar toe, en nu meer dan ooit komen we via sociale netwerken dichter bij elkaar. Gebruikers snakken naar verbinding, verhalen en merken met een sterke boodschap. Elk jaar stijgt ook het aantal euro’s dat ondernemingen spenderen op sociale media met 19% en in 2020 kwamen er 20.000 nieuwe webshops bij in ons land. Starters, winkels, ondernemingen en organisaties vinden steeds meer de weg naar digitaal.

Hoe begin je aan het bouwen van een authentiek merk op sociale media? Hoe weet je welke boodschap op welk netwerk en voor welke doelgroep werkt? En vooral, hoe kan je het onstuimige landschap doorgronden?

Met Let’s go social werk je dagelijks aan een leuke, korte opdracht – om op die manier na 25 dagen van #zerotohero te gaan op sociale media. Het belangrijkste is dat je de held wordt van je eigen verhaal en dat je zal durven delen. Samen leggen we de grondlaag voor jouw sociaal merk, verhaal en campagnes. Heb je al socialemedia-activiteiten? Geen probleem – integendeel! Dat is een prima startpunt om tijdens de opdrachten te reflecteren over je huidige gebruik, met het oog op vernieuwing.

Deze challenge wordt ondersteund door een behapbare theoretische context en allerhande tools en contenttips om ddoelbewust en authentiek te blijven shinen op sociale media. Dat alles gecombineerd met een hoge feel good factor en de inspirerende verhalen van ondernemers

Meer info

UitgeverBorgerhoff & Lamberigts  
Release20/12/2021  
Info leveringsdatumVerschenen, in voorraad
ISBN9789463935517  
Laatst gewijzigd08/08/2023  
Gelieve de hoogte van uw browservenster te vergroten voor een betere website ervaring.