Wetenschappen | Management
Chief Communication Officer 3.0
Frank Körver
€
€ 27,95
€ 27,95
Op voorraad bij Salvator
Nog niet verschenen, reserveer uw exemplaar
Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info
Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info
Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info
Niet op voorraad bij Salvator, wel bestelbaar
Niet bestelbaar, mail ons voor meer info
Niet op voorraad bij Salvator, wel bestelbaar
Omschrijving
In Chief Communication Officer 3.0 dagen Frank Körver en Eric Heres je uit om met een frisse blik te kijken naar het handelen van organisaties en de veranderende rol van de communicatiedirecteur. Met inspirerende ideeën, scherpe analyses en aansprekende praktijkvoorbeelden laten zij zien waarom de Chief Communication Officer 3.0 een sleutelrol moet spelen in elke bestuurskamer.
Om communicatieprofessionals goed op deze rol voor te bereiden, wordt in dit boek een praktisch ontwikkelkompas voor de communicatiedirecteur van vandaag en morgen geïntroduceerd. Meer van hetzelfde gaat ons niet helpen bij het oplossen van de grote problemen van deze tijd. Maar wat dan wel?
Dit boek benadert die vraag vanuit een communicatieperspectief en is daarmee een bron van inspiratie voor bestuurders, communicatieprofessionals en het groeiende aantal adviseurs en coaches dat actief wil bijdragen aan een betere wereld.
Over de auteurs
Frank Körver is management- en strategieadviseur en oprichter van Beta Strategies. Met meer dan 20 jaar ervaring in reputatiestrategie, issuesmanagement en strategische communicatie adviseert hij bestuurders, commissarissen en communicatiedirecteuren bij complexe vraagstukken. Daarnaast is hij een veelgevraagd gastspreker. Frank Körver is medeauteur van diverse boeken, waaronder Het Strategisch Communicatie Frame, The Communication Strategy Handbook (beide met Betteke van Ruler) en Issuesmanagement, een stappenplan (met Ferdinand Helmann).
Eric Heres is meer dan dertig jaar actief als strategisch adviseur van CEO’s en raden van bestuur bij vraagstukken op het snijvlak van reputatiemanagement, strategie en nieuw leiderschap van CEO’s. Hij heeft zijn expertise bewezen als communicatiedirecteur bij organisaties als Achmea, FrieslandCampina, Wolters Kluwer, Akzo Nobel en APG. Eric is mede-eigenaar van VIRTUS Communications en (co)auteur van Spanning rond de boardroom (met Frank Peters) en Van missie naar strijd (met veteraan Bruno Steinfort).
Meer info
Uitgever | Futuro Uitgevers B.V. |
Release | 11/07/2025 |
Leveringsdatum | 11/07/2025 |
Info leveringsdatum | Nog niet verschenen |
ISBN | 9789083415864 |
Laatst gewijzigd | 11/07/2025 |