Je bent nog niet aangemeld.

Meld je aan om jouw profiel te bekijken.

Wachtwoord vergeten? Wachtwoord resetten.

Nog geen account? Registreer hier

Registreren bij Salvator.

Vul jouw gegevens in om een account aan te maken.

Let op: Had u een account op onze vorige website?
Gelieve dan opnieuw één aan te maken.

Menu

Winkelmandje.

Wetenschappen | Management

Chief Communication Officer 3.0

Frank Körver

€ 27,95

€ 27,95

Op voorraad bij Salvator

Nog niet verschenen, reserveer uw exemplaar

Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info

Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info

Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info

Niet op voorraad bij Salvator, wel bestelbaar

Niet bestelbaar, mail ons voor meer info

Niet op voorraad bij Salvator, wel bestelbaar

Toevoegen aan winkelmandje

Omschrijving

Van organisaties mag worden verwacht dat ze de wereld beter achterlaten dan hoe ze haar hebben aangetroffen. De winnaars van vandaag en morgen? Dat zijn de organisaties die oprecht streven naar positieve langetermijnimpact en die oog hebben voor de belangen van álle stakeholders. Openheid, dialoog en een gezonde dosis lef zijn in dit tijdperk van verandering van strategisch belang. Met een ambitieuze, gedreven en realistische communicatiedirecteur als vlijmscherpe strateeg en onmisbare aanjager.

In Chief Communication Officer 3.0 dagen Frank Körver en Eric Heres je uit om met een frisse blik te kijken naar het handelen van organisaties en de veranderende rol van de communicatiedirecteur. Met inspirerende ideeën, scherpe analyses en aansprekende praktijkvoorbeelden laten zij zien waarom de Chief Communication Officer 3.0 een sleutelrol moet spelen in elke bestuurskamer.

Om communicatieprofessionals goed op deze rol voor te bereiden, wordt in dit boek een praktisch ontwikkelkompas voor de communicatiedirecteur van vandaag en morgen geïntroduceerd. Meer van hetzelfde gaat ons niet helpen bij het oplossen van de grote problemen van deze tijd. Maar wat dan wel?

Dit boek benadert die vraag vanuit een communicatieperspectief en is daarmee een bron van inspiratie voor bestuurders, communicatieprofessionals en het groeiende aantal adviseurs en coaches dat actief wil bijdragen aan een betere wereld.

Over de auteurs
Frank Körver is management- en strategieadviseur en oprichter van Beta Strategies. Met meer dan 20 jaar ervaring in reputatiestrategie, issuesmanagement en strategische communicatie adviseert hij bestuurders, commissarissen en communicatiedirecteuren bij complexe vraagstukken. Daarnaast is hij een veelgevraagd gastspreker. Frank Körver is medeauteur van diverse boeken, waaronder Het Strategisch Communicatie Frame, The Communication Strategy Handbook (beide met Betteke van Ruler) en Issuesmanagement, een stappenplan (met Ferdinand Helmann).

Eric Heres is meer dan dertig jaar actief als strategisch adviseur van CEO’s en raden van bestuur bij vraagstukken op het snijvlak van reputatiemanagement, strategie en nieuw leiderschap van CEO’s. Hij heeft zijn expertise bewezen als communicatiedirecteur bij organisaties als Achmea, FrieslandCampina, Wolters Kluwer, Akzo Nobel en APG. Eric is mede-eigenaar van VIRTUS Communications en (co)auteur van Spanning rond de boardroom (met Frank Peters) en Van missie naar strijd (met veteraan Bruno Steinfort).

Meer info

UitgeverFuturo Uitgevers B.V.  
Release11/07/2025  
Leveringsdatum11/07/2025  
Info leveringsdatumNog niet verschenen
ISBN9789083415864  
Laatst gewijzigd11/07/2025  
Gelieve de hoogte van uw browservenster te vergroten voor een betere website ervaring.